اپیک گیمز به گیمرهای متضرر بازی فورتنایت در محیط iOS و macOS کمک مالی می کند
نوشته شده توسط : mehdi changiz

 

 گیمرهایی را که در اثر دعوای میان اپل و این شرکت بر سر بازی ‌فورتنایت متضرر شدند و دیگر قادر به بازی در محیط های iOS و macOS نیستند از طرف شرکت اپیک سازنده بازی فورتنایت کمک مالی می شوند. بدین صورت که این شرکت با تبدیل موجودی مصرف نشده اکونت این بازیکنان در iOS و macOS و تبدیل آنها وی باکس های معتبر به آنها کمک می کند ضرر مالی خود را از این طریق جبران نمایند. وی باکس به پول رایج در گیم ها گفته می شود که بازیکنان از طریق آنها می توانند آیتم های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

از این طریق گیمرها می توانند از این وی باکس های استفاده نموده در پلتفرم های دیگر هر جا که نیاز باشد آن را صرف نمایند. در پی تصمیم اپل و دعوای میان میان این شرکت با شرکت اپیک گیمز، تمام این موجودی ها و بروز رسانی ها برای گیمر های بازی فورتنایت غیر قابل دسترس گردید.

اپیگ گیمز در حال حاضر تلاش کرده است که تمام گیمرهایی را که از این طریق متضرر شده‌اند و قادر به استفاده از موجودی های وی باکس خود در محیط‌ های گیم های قبلی خود نیستند را از این طریق راضی کند.

بدین صورت که اپیگ گیمز چندی است که شروع به اعطای جوایزی به صورت وی باکس به تمام بازیگران فورتنایت در محیط iOS و macOS کرده است به طوری که آنها به راحتی می‌توانند وی باکس ها در پلاتفرم های دیگر نظیر ایکس باکس، پلی استیشن و PC مورد استفاده قرار دهند.

بر اساس گزارش Verge، مبلغی که به هر یک از گیمرها در این مورد توسط اپیک گیمز داده شده است کاملاً معادل با وی باکس های مصرف نشده در اکانت های اپ استور iOS هر یک از این گیمرها بوده است. برای اکانت های macOS  وی باکس های اعطا شده معادل با  وی باکس های مصرف نشده ای می باشد که مستقیما از اپیک گیمز خریداری شده است. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود این مسئله تا رفع کامل شکایت میان اپل و اپیک نیز همچنان ادامه داشته باشد.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: